Summa sidvisningar

fredag 8 december 2017

Rosenrasande.....


Igår var jag med om en riktigt otrevlig händelse när jag var på Coop för att hämta ett paket.
De var 3 st som jobbade i spelhörnan och de varvade mellan kassorna på spel och post.
2 nr före mig så var det en utländsk kassör som kom till postkassan och tryckte fram nr för nästa kund.
En lite äldre kvinna stod vid disken och det visade sig att hon var näst på tur.
Då har människan (kvinnan) mage att säga: (Först något som jag inte riktigt hörde, men det var inte snällt det hon sa som jag lyckades uppfatta) -....bla, bla, bla....."svartsk**le", jag tycker inte om dig!!!!!
Så gick hon flinande därifrån medans han i kassan bara skakade på huvudet och jag förstod att det inte var första gången han fick höra detta, kanske hon hade varit där tidigare??

Först tappade jag hakan, sen blev jag rosenrasande!!!!
Tyvärr så hade jag så mkt folk runt omkring mig och med risk för att slå omkull någon så hann jag inte ikapp denna kvinna....och lika tur var nog det, för jag vet inte om jag hade kunnat hålla mig tillräckligt lugn för att säga henne, enbart med ord, vad jag ansåg om hennes uppförande.
När jag sen hade lugnat ner mig, så blev jag så himla ledsen.
Vad är det för fel på vissa människor?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar