Summa sidvisningar

söndag 11 juni 2017

Utflykt 358/365....

Även igår kväll blev det en sen cykeltur, kunde inte hålla mig 😊






Och även idag har jag cyklat.
Cyklade runt lite en stund på morgonen, innan jag begav mig mot hängbron och älven.



Har suttit nere vid älven i tystnaden, endast måsarnas skrin och vågornas skvalpande , och njutit av sol och värme.
Helt fantastiskt underbart för själen.

Ikväll blir det ingen cykeltur, jag ska vara inne och ta det lugnt.
Imorgon är det en ny vecka och min semester fortsätter.
Trots semester så är det mycket som ska hinnas med, man är liksom ledig "för annat arbete" , obetalt dock 😀

Ha en skön kväll!!

When the waves of life crash down on you, pick yourself up, get ready for the next one, and ride it like you own it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar