Summa sidvisningar

tisdag 20 juni 2017

Nattliga äventyr.....


Vet ni vad jag har gjort inatt??
Nä, det är klart att ni inte vet 😉
Jag har varit ute och cyklat....alltså faktiskt på riktigt 😊
Det var ju ett helt fantastisk väder sent i går kväll och när det dessutom slutade att blåsa så beslöt jag mig för att åka ut i natten och fota solnedgången.
Det blev någon mil innan jag var hemma, det var så svårt att slita sig från allt det vackra och trampa hemåt.





Jag cyklade runt under nån timme och bara njöt av stillheten och lugnet.
Det var några fiskare nedanför Prästholmen, men annars var det en sovande stad som jag rullade genom.





Dagen idag har bestått av hårfix

Bild 1 oklippt
Bild 2 styled av frissan (gillar inte när de fönar ut mina lockar!!!)
Bild 3 stylede om mig när jag kom hem 😊

Sen har jag hunnit med en fika på stan tillsammans med Anna, för att fira våran 4-åriga FB-vänskap 💗

Ikväll/natt blir det ingen cykeltur, det är jag för trött för.
Har sovit väldigt dåligt inatt, så det blir en hemmakväll i soffan med Netflix som sällskap.

Ha en skön kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar