Summa sidvisningar

måndag 16 maj 2016

Tacksamhetsmåndag....

Det börjar bli svårare och svårare att komma på vad man ska skriva i dessa inlägg på måndagar.
Jag känner mig så enormt tacksam över livet som sådant, så det är svårt att skriva "sak för sak".

Men låt se nu, vad var det som hände under förra veckan som gjorde mig extra mycket tacksam.....

*Min yngsta fyllde 17 år, vilket ledde till att min dotter hälsade på.
*Jag började löpträna igen och det funkade.
*Min äldsta son kom på middag.
*Jag fick tillbaka oväntade pengar från försäkringsbolaget.
*Sonens cykel var borta, men den kom dök upp igen.
*Fika och kvalitetstid med bästa Anna.
*Långa fotopromenader med Fredrik♥ 
*Långledig från jobbet hela veckan.
*Bra väder.
*Solglasögon
*Migränmedicin.
*Hockey VM har börjat.
*Myggorna håller sig borta än så länge.
*Solnedgång.
*Har inte mött på varken björn eller orm :D
*"Våra" grodyngel har börjat kläckas, spännande att följa utvecklingen :D
*Allt börjar bli så härligt grönt.
*Snart är det sommar!!!!!



6 kommentarer:

  1. Cykel som dyker upp igen är ju bra - men man undrar ju var den gav sig av ;) Hemligt cykelmöte kanske?
    Det blev en lång fin lista :) även om början på inlägget fick oss att tro annat!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den var nog på ett hemligt möte :D
      När jag började skriva så trodde jag inte att jag hade så mycket att "berätta", men sen kom jag igång minsann :D
      Tack, önskar dig detsamma!

      Radera
  2. Solnedgång, grodyngel och att allt börjar bli grönt räcker långt för mig. Vackra ting :)

    SvaraRadera
  3. Fika, kvalitetstid och grodyngel är härliga saker att vara tacksam för. Att det sen börjar grönska förhöjer det hela!
    Ha en fin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera