Summa sidvisningar

söndag 31 januari 2016

Uppdrag #5

Eftersom jag redan är på gång och faktiskt hade planerat att rensa min väska denna helg, så kör jag även veckans uppdrag på en gång.

Jag har en benägenhet att bära med mig precis ALLT i min väska.
Ibland är min handväska så tung så axlarna värker, men jag är av den typen att "det kan vara bra att ha".
Tömde ut allt som jag hade i väskan och tyckte inte att det var speciellt mycket i den, men ganska rörigt var det,
Jag har ingen necessär att använda mig av, så det fick bli lite provisoriskt.
Dessutom valde jag en ny väska med många olika fack, så det löste sig på ett bra sätt.
Fortfarande tung????.......ja, men mera organiserad :D

Förebild

Efterbild
Hittade ett pennfodral att använda mig av, och en lite nätpåse.
Dessutom så plockade jag bort några saker som jag ej använder så ofta, men detta glömde jag att ta en "efterbild" på.

Länk till uppdragen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar