Summa sidvisningar

söndag 17 januari 2016

Min lördag....

Gårdagen startade tidigt med äldsta sonens innebandymatch, vinst blev det också denna gång.






Hade efter denna match tänkt ta min promenad, men kände att jag inte orkade, så jag valde att stanna inne och myste på lite grann i min ensamhet.




Mot kvällen så begav jag mig till en kär vän som behövde lite uppmuntran, ja det behövde jag själv också, så det blev en väldigt trevlig afton med en hel del skratt.






Jag hoppas att hon kände samma glädje som jag över den trevliga kväll som vi trots allt lyckades få till ♥♥

Väl hemma så fick boken hålla mig sällskap ett tag.
En trevlig dag/kväll som avslutades tidigt.
Och precis som Ernst säger: "I det enkla bor det vackra" ♥♥



Älskar denna låt så jag delar den igen, igår sa den så mycket mer än den brukar göra.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar