Summa sidvisningar

lördag 21 juni 2014

Jag emigrerar snart....


Regn, några få plusgrader och nordliga vindar....WTF....sjukt less på detta helvetes väder
Skrikandes
....vart är sommaren!?

Funderar på att emigrera...men vart???

Skulle vilja ta mej till Australien, men där finns ju bara giftiga djur...frågan är bara HUR giftigt djuret är som du stöter på
Förvånad
USA...nja, skulle inte tro det...maten dom äter där skulle få mej att bli sjuk
Guld i mun
, men upplevelserna man kan ha i detta land skulle vara trevligt att få vara med om.
Nåt Asiatiskt land vore nog ok för min del....nudlar, massor av grönsaker, fisk el kyckling...oj, vad jag skulle trivas
Skrattande
...men då är det den där jäkla tsunamin.....jag skulle oroa mej till döds varje sekund av dagen
Gråter
.
Finns det nåt land med Australiens natur, USA´s möjligheter o Asiens mat....nä, inte som jag kan komma på
Obestämd

Bara att inse fakta...stanna i svedala, klä dej varmt, bit ihop, håll tummarna...så kommer nog solen o värmen till slut
Skrattande

Inleder min sista semester vecka och det enda jag kan göra är att stryka vädergudarna medhårs och hoppas på lite sol och värme så även jag hinner njuta av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar