Summa sidvisningar

söndag 17 mars 2013

Slutet på helgen....




Slutet på denna söndag närmar sej, o även slutet på mina 5 nattpass.
I morgon så vakar jag äntligen av o får då njuta av 9 lediga dagar....vilken semester va :)

*
Jag hoppas på vackert väder så jag kan fara ut o löpträna lite, men en o annan powerwalk vill jag oxå hinna med 




*
Vad tänkte jag då mer hinna med under min ledighet???.......
Ja, lite socialt umgänge behövs känner jag....
Några kapitel i den bok jag läser....
En och annan runda på stan lär det bli....
Tvättstugan.....stående bokning :(....
Städa????.....nja, bara om det verkligen behövs!!!
Dammråttor är ett tecken på att nåt roligare har hänt.....mitt motto :D
Dessutom har jag ett nattmöte med jobbet inbokat på min lediga tid....
Jag tror inte att jag hinner med så mycket mer än detta...mer än att andas o bara vara :)

*

Självklart så har jag inte hela ledigheten  uppbokad, då skulle det ju inte längre vara ledighet...min ledighet ska gå i lugnets tecken, så långt det bara går att genomföra....

*

Nu ska jag kolla klart på hockeyn o se om Luleå klarar av sitt jobb ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll ♥


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar