Summa sidvisningar

måndag 5 november 2012

Röja, rensa,städa......

Idag har jag faktiskt valt att vara ganska mycket för mej själv.....inte varit på "flykt" från mej själv som jag har haft tendens att göra den sista tiden :)

*
 *
 
Jag har passat på att röja bland mina saker, städat ut det som inte längre behövs...."kan-vara-bra-att-ha-sakerna" har kommit till återvinnings-himmlen :))

*

När man är ensam med sej själv, så hinner man tänka väldigt mycket.....
Man kanske spelar lite musik i bakgrunden och plötsligt far tankarna iväg till "ett minne" eller dyligt.....
Man stannar kvar " i minnet" och funderar lite djupare på vad det är för minne.....
Gör "minnet" mej glad, ledsen, fundersam.....
 
*
 
Jag har kommit fram till en del viktiga svar och beslut idag.....
Jag har även rensat bland minnena......alla minnen är inte trevliga.....har bestämt mej för att dom nu får vara "just minnen" och för mitt eget välmående så får dom vila.....jag ska ägna mina tankar åt dom glada minnena istället :)

*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar