Summa sidvisningar

onsdag 28 mars 2012

Det börjar bli ett tag sen jag skrev nåt här...dags att göra en liten uppdatering :))
*
Det "rör ju på sej"ganska friskt just nu och jag mår helt enkel som en prinsessa....blir behandlad som en sådan ♥
*
Livet ter sej helt enkelt väldigt ljust och jag blir "uppvaktad" på ett sätt som jag aldrig varit med om.....som jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva faktiskt ♥
*
Känslan i kroppen är bubblande och pirrande.....lite "sockerdricka-känsla", eller kanske mera som en vårflod......helt underbart känns det iaf och jag bara LER och LER hela tiden :)) ♥
*
*
Varje morgon vaknar jag med ett leende på läpparna, det har jag väl iofs alltid gjort...jag är ju en morgonmänniska,  men nu är leendet ännu bredare och håller i sej mkt längre...typ hela dagen :))
*
*
 
"Om du möter någon utan ett leende, ge dom ett av dina"....så gärna så, jag har hur många som helst att dela ut!!!
*
*
För mej känns det straffbart att vara så här glad/lycklig/harmonisk......jag är så ovan...men jag vänjer mej gärna om jag får fortsätta att känna så här ♥♥♥
*
*
Ja, just nu har jag inte mkt mera att berätta...jo, det har jag visst...men det tänker jag inte skriva om här :))....det får räcka med att du har fått veta att jag är så himla GLAD just nu och att jag tänker fortsätta vara det :))
*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
*
*
Ha en bra dag kära du och tack för att du lyssnade en stund ;))
*

 






2 kommentarer:

  1. Härlig sweety!!! Blir så himla glad för din skull!!! <3<3<3 Fortsätt med ditt leende och sprid det till alla du möter!! Låt alla få se vad lycka är!! ;) Önskar dej all lycka i världen <3<3<3 Varmaste kramar i fång och jätteformat<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Yes bäjbi, I will :)) ♥♥♥
    Klart jag ska sprida mitt leende...det finns så många därute som ALDRIG bär på ett sådant...dom ska få ett av mina ;))

    SvaraRadera