Summa sidvisningar

lördag 15 augusti 2015

Jag börjar bli riktigt rädd.....

För några dagar sen mördades 2 personer på Ikea, ett vansinnesdåd enligt polisen.
Dagen efter så satte man in bevakning på det asylboende som den misstänkte mördaren bor på.
Folk gick i taket och skrek ut sin ilska, sitt hat.
"Varför ska detta ställe bevakas, är det inte allmänheten som ska räddas?!"
Det bjöds in till demonstration via ett evenemang på FB, som togs bort lika fort och även där började folk att visa sitt hat.
"Varför ska man inte få demonstrera och visa sitt förakt mot dessa apor, dom har inget att göra i vårat land?!"
Det är nu jag börjar bli rädd!!!!!!

Jag vill inte ha in mera flyktingar/tiggare what ever i vårat land.
Inte för att jag på något sätt tycker illa om dessa människor, utan för att det är redan fullsatt här och vi har inte möjlighet att hjälpa dem på rätt sätt, vilket jag tycker är inhumant mot dessa människor.
Bostäder saknas.
Arbete saknas.
Rätt hjälp till att komma in i vårat samhälle saknas.
Ekonomi saknas!!!

Men nu är dom här.
Dom har fått tillträde till vårat vackra land.
Och vi måste hjälpa dom på alla sätt vi bara kan!!

Nalle Puh sa en gång: "Ge till dom som inte har".
Och det är vad vi bör göra.

När jag jag läser på div. olika debattsidor på FB så kan jag ibland inte hålla tillbaka tårarna.
Det är en aldrig sinande ström av ett hat som beskriver vad dom vill göra med dessa människor, 
hur dom vill plåga och ta ihjäl dom.
Jag skäms över hur människor visar sina rasistiska åsikter och sitt hat/förakt mot hjälpsökande människor.
Ibland kan jag inte hålla mina fingrar i styr och känner att jag måste kommentera...men det är en never ending story så fort man skriver något.
Det triggar igång så många "skrivsugna" typer som bara spyr ur sig hatet.
Man får en skopa hat över sig som är svår att handskas med.

Ang. asylboendet i Arboga, så läser jag nu på morgonen att polisen har hittat sprängladdningar där utanför.
WHAT?!
Jag ger mig fan på att det är inga andra än svenskar, hatiska rasistiska svenskar, som har placerat ut dessa!!!
Om nu dessa sprängladdningar hade detonerat och kanske skadat/dödat någon, hade NI känt glädje då, att ni har lyckats???
Många säger att Sveriges brottsstatestik har ökat iom invandringen, vilket andra dementerar, men om man tar till samma medel mot dessa människor som man påstår att dom använder sig av, vad har man åstadkommit med det??

Det står även om en aggressiv demonstration som genomfördes utanför.
Folk skrek i megafon ("Ni är inte välkomna i vårat land"), var ilskna och kastade ägg.

Att detta mord på IKEA hände, är fruktansvärt.
Den misstänkte hade dagen innan fått avslag på sin asylansökan.
Kanske i ren desperation utförde han denna handling, som jag absolut INTE ställer mig bakom, men det var kanske hans enda chans att få möjlighet att stanna och slippa återvända till ett land som förmodligen kommer att göra livet surare för honom än vad Sverige någonsin kommer att göra.
Men jag tycker att det är ännu mera fruktansvärt att svenskarna kan bete sig så hatiskt och lägga skuld på alla utlandsfödda, liksom dra alla över en kam.
Våld föder våld.....

När jag ser tiggarna sitta utanför våra butiker så ger jag aldrig pengar.
Jag är helt övertygad om att detta är organiserat och att någon "över" dem lever gott på inkomsten de lyckas skrapa ihop varje dag.
Däremot så hälsar jag varje gång jag passerar dem, och ler, det tycker jag att man kan göra.
Har även lämnat frukt vid något tillfälle, då har de ju iaf något att äta.
Men jag ger aldrig pengar!!
Jag skulle inte vela byta en endaste dag av mitt liv med någon av dem.
Att tigga är nog ingens dröm!!

När jag är ute och springer, alltid ensam, många gånger på ställen där ingen annan syns till, så är det inte Hagamannen eller någon annan våldtäktsman jag är rädd för.
 Inte heller när jag möter ett gäng utländska killar/karlar och jag är ensam är jag så rädd som jag är över de svenskar som bor i min Kommun!!!
Från ord till handling är vägen kort om man går och bär på så mycket hat som vissa verkar göra.
Hämndaktionerna från svenskarna är allt för påtagliga och väldigt skrämmande.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar