Summa sidvisningar

onsdag 24 december 2014

Julen är här nu......

Dricker lite kaffe och tittar ut genom fönstret.
-18C och massor av snö...det blev en vit jul!!


Förbereder ett firande tillsammans med nära och kära här hemma hos mej.
Har gjort det mesta som skall göras och nu njuter jag av lite lugn och ro med skön julmusik.


Jag är ingen "julmänniska", men lite vill man ju ändå fira.
Det fina i "kråksången" är ju att man får tillfälle att träffas och umgås lite under mysiga förhållanden.
Efter detta firande så kallar jobbet på mej, 2 nätter ska avverkas.
Tur att julen bjuder på mycket bra tv  :)
Fick en riktig överraskning i morse...."tomten" hade varit förbi och lämnat ett överlevnadskit (för dom som jobbar under julen) utanför min dörr....tack tomten

Nä, nu har jag vilat klart och måste väl göra mej redo för att ta emot mina gäster.
Önskar er alla en fröjdefull jul 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar