Summa sidvisningar

söndag 28 maj 2017

Trött och sliten 346/365.....


Vad glad jag är att jag tog den där cykelturen igår em, för idag har man verkligen inte velat gå ut.
Hade det inte varit för att jag hade tagit på mig ett x-tra arb.pass idag, så hade jag nog dragit täcket över huvudet och stannat i sängen hela dagen.
Men vi får se det positiva i all detta vatten.....
1. Minskar risk för gräsbrand
2. Växtligheten

Trots att vi har det så lugnt på jobbet så har det varit tungt att jobba pga saker som har hänt.
Känner mig väldigt sliten och tänker inte ta på mig mer jobb i veckan, trots att det verkar fattas vikarier.
Jag har så mycket annat planerat och känner att jag behöver vara ledig från arbetet tills jag går på mina egna skift from torsdag natt.
Hade tänkt skriva att 1 v i solen skulle göra susen, men så kom jag på att min semester börjar ju efter nästa helg och då tror jag att sommaren kommer 😎

Nu blir det iaf inte några avancerade aktiviteter mer för denna dag, förutom lite film och läsning.
Har en känsla av att John Blund kommer att vara tidig ikväll 😊

Ha en fortsatt skön söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar