Summa sidvisningar

torsdag 27 april 2017

Stockholm 314-316/365....


I måndagskväll satte jag mig på tåget och åkte ner till Stockholm.
Vädret har varit precis som det vi har här hemma....regn, snö, hagel och så jävla kallt!!!
I går em kom solen äntligen fram, men fortfarande ingen värme.






Det har mest blivit att vandra runt för att hålla värmen.
För den egentliga anledningen till att jag var här, var för att få se äldsta sonen 💗









Det känns tryggt att veta att han vaknar kungafamiljen.

När jag inte längre fick störa honom så var det bara till att fortsätta vandra.
Eftersom jag hade checkat ut från hotellet, så var det bara till att nöta skosulorna på Stockholms gator.










 Grönalund







Besökte även minnesplatsen för terrordådet utanför Åhléns.



Många känslosamma och fina små lappar 💗
Jag blev väldigt berörd av att läsa dessa fina ord, och givetvis så kom tårarna.

Det var skönt att lämna Boden i några dagar och få se och göra lite annat.
Hade väl dock velat haft bättre väder, men man kan inte få allt.

Nu ska jag snart bädda ner mig.
Har haft en sömnlös natt på tåget och känner mig ganska så sliten.
I morgon ska jag in och jobba ett x-tra pass på dagen och behöver ju givetvis ha alla sinnen intakta, vilket de knappast är nu pga av sömnbrist.

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar