Summa sidvisningar

måndag 24 april 2017

Here we go again 313/365....


Jag blev helt traumatiserad (snudd på iaf) i morse när jag tittade ut och såg vilket f*ucked up väder det var!!!
Bilden är från tidigare i år, men snöandet var lika ihärdigt 😞
Nu finns det inte ens ord som räcker till för att beskriva hur j*vla less jag är på snön!!!
Snön är blöt och tar ju bort den gamla snön, men det spelar ingen roll!
Måste det komma så himla mycket?!

Eftersom det inte går att springa ute, så blev det ett intervallpass på gymmet.
Det var skönt att springa av sig lite irritation......mådde bättre efter det 😊

Detta blir det sista inlägget på några dagar.
Nu drar jag söderut för att kolla snödjupet även där 😏
Vädret verkar inte mycket bättre nedåt landet, det väntas snöblandat regn och ca 4-5 C.
Inte blir det några sommarkläder i min resväska precis 😣

Take care out there, over and out 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar